Starši oziroma skrbniki otrok so lahko v stikih z učitelji in drugimi strokovnimi delavci šole vedno, kadar nastopijo določeni izzivi, ki jih ne zmorejo rešiti sami. Lahko se pogovorijo z razrednikom, učitelji, svetovalno delavko, učiteljicama za izvajanje dodatne strokovne pomoči otrokom ali ravnateljico. Lahko pokličejo ali se po predhodnem dogovoru oziroma v času rednih govorilnih ur osebno zglasijo v šoli.
Organiziramo roditeljske sestanke vsaj dvakrat v tekočem šolskem letu, dodatne roditeljske sestanke pa odvisno od potreb in specifik v posameznem oddelku.
Izvedli bomo skupne govorilne ure v popoldanskem času – praviloma enkrat mesečno (zadnji delovni torek v mesecu), razen septembra, decembra, februarja, aprila in junija. V teh mesecih bodo razredniki po potrebi sklicevali roditeljske sestanke.
Učitelji, ki so na šoli zaposleni z nižjo delovno obvezo in/ali dopolnjujejo obvezo še na drugih šolah (Ines Čop, Katja Šmit, Tjaša Judež), bodo na skupnih govorilnih urah prisotni v mesecu novembru, marcu in maju, sicer pa so dosegljivi po e-pošti in v živo po individualnem dogovoru.
Stikom s starši, skrbniki in učenci so namenjene tudi svetovalne storitve, ki jih ima po odločbah ZRSŠ večje število učencev na šoli. Namenjene so reševanju specifične problematike, vzpostavljanju pozitivnih odnosov, krepitvi vezi, svetovanju. Za učence s posebnimi potrebami, ki imajo specifično pomoč strokovnih delavcev šole, se izvajajo evalvacijski sestanki, na katere so vsaj enkrat letno vabljeni starši oz. skrbniki otrok.
Za starše bomo ob vnaprejšnji prijavi na določeno tematsko delavnico organizirali predavanja in seminarje, v kolikor bo z njihove strani izkazan interes in se bodo dogodkov udeleževali. Podrobneje bomo vsebino in načrt strokovnih delavnic in predavanj dorekli na sestanku sveta zavoda ter vključili v LDN kot prilogo. Individualne govorilne ure: učitelji so na razpolago za pogovor s starši oziroma skrbniki kadarkoli v dopoldanskem času v dneh, ko so v službi/šoli (ne na sobote, nedelje, praznike), in sicer po predhodni najavi oz. dogovoru. V nujnem primeru pa se seveda na nas lahko obrnejo kadar koli.